Mobal ja Suomen Yrittäjät yhteistyössä auttaakseen suomalaisia yrittäjiä hakukoneissa ja karttapalveluissa

October 1, 2024
2 min read

Helsinki, Suomi - 1.10. 2024 - Mobal voi ylpeänä ilmoittaa uudesta kumppanuudesta Suomen Yrittäjien kanssa, joka on Suomen suurin yrittäjiä edustava järjestö. Yhteistyön tarkoituksena on tukea ja tehostaa etenkin pienten ja keskisuurten kotimaisten yritysten kasvua innovatiivisen paikallisen markkinointiratkaisun avulla.

Suomen Yrittäjät, joka on keskeinen yrittäjäyhteisön puolestapuhuja Suomessa, tarjoaa nyt jäsenilleen pääsyn Mobalin työkaluihin ja palveluihin alennettuun jäsenhintaan. Mobalin tarjonta, mukaan lukien helppokäyttöinen arvostelujen hallinta-alusta, tekoälyyn perustuva analytiikka ja käyttäjäystävälliset paikallismarkkinointiratkaisut, tarjoaa erinomaisen ratkaisun yrittäjille, jotka haluavat parantaa verkkoläsnäoloaan ja saada enemmän ihmisiä toimipisteissään.

Kumppanuuden edut yrittäjille

• Parempi näkyvyys: Mobalin työkalujen avulla Suomen Yrittäjien jäsenet voi tehokkaasti hallita näkyvyyttään verkossa, optimoida digitaalista läsnäoloaan ja saada lisää asiakkaita fyysisiin toimipisteisiinsä.
  • Alennettu hinta: Suomen Yrittäjien jäsenet saavat erityisetuja, kuten ilmaista konsultaatiota, alennetun hinnan ja koulutusresursseja, jotka on suunniteltu maksimoimaan Mobalin ratkaisujen vaikutus jäsenen yritystoimintaan.
  • Yhteisön kasvu: Yhteistyökumppanuus Suomen Yrittäjien kanssa auttaa Mobalia luomaan suomalaisille yrittäjille tukiverkoston, joka tarjoaa heille työkaluja ja tietoa, joita he tarvitsevat menestyäkseen verkossa nykypäivän kilpailluilla markkinoilla.

”Olemme innoissamme voidessamme yhdistää voimamme Suomen Yrittäjien kanssa ja tukea heidän missiotaan suomalaisten yrittäjien voimaannuttamiseksi”, sanoo Mobalin myyntipäällikkö Emil Oittinen. ”Yhteistyömme on merkittävä askel siihen, että pystymme tarjoamaan enemmän resursseja ja mahdollisuuksia pienille ja keskisuurille yrityksille Suomessa. Uskomme, että yhdessä toimimalla voimme vaikuttaa positiivisesti näiden yritysten arkeen.”

Tämä yhteistyö on osa Mobalin jatkuvaa sitoutumista tarjota huippuluokan ratkaisuja, jotka edistävät yritysten kasvua ja menestystä.

Tietoja Mobalista

Mobal on johtava digitaalisen markkinoinnin ja arvostelujen hallintaratkaisujen tarjoaja, joka auttaa yrityksiä parantamaan näkyvyyttään verkossa ja asiakkaidensa sitouttamista. Mobal keskittyy innovoimaan käyttäjäystävällistä teknologiaa ja antaa yrityksille mahdollisuuden saavuttaa tavoitteensa, yhä digitaalisemmassa maailmassa.

Tietoa Suomen Yrittäjistä

Suomen Yrittäjät on Suomen suurin yrittäjäjärjestö, joka ajaa pienten ja keskisuurten yritysten tarpeita ja etuja. Suomen Yrittäjät tukee ja vahvistaa yrittäjäyhteisöä ja tarjoaa jäsenilleen arvokkaita resursseja, verkostoitumismahdollisuuksia ja edunvalvontaa.

Siri Enckell-Hartas
Marketing Lead